Exposició
  ANÀLISI DE L'IMPACTE AMBIENTAL I TERRITORIAL DE LA
  GESTIÓ DELS RESIDUS URBANS. L'ABOCADOR DE GIMENELLS
    EXPERIÈNCIA MULTIDISCIPLINAR D'APRENENTATGE BASADA EN L'ESTUDI DE CAS

Del 22 de juny al 6 de juliol | Vestíbul de l'edifici Polivalent | Campus de Cappont

ANÀLISI DE L'IMPACTE AMBIENTAL I TERRITORIAL DE LA GESTIÓ DELS RESIDUS URBANS. L'ABOCADOR DE GIMENELLS. UdL

Les societats contemporànies pertanyents al món desenvolupat creuen que el creixement és il·limitat i res s'esgota, però aquest model intrínsecament insostenible acaba generant desequilibris econòmics i socials, alhora que afecta greument al medi ambient. Aquest és el punt de partida del Projecte d'Innovació Docent “Anàlisi de l'impacte ambiental i territorial de la gestió de residus urbans: l'abocador de Gimenells” en què han participat més de 200 alumnes d'un total de 14 assignatures que s'imparteixen a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, l'Escola Politècnica Superior, la Facultat de Lletres i la Facultat de Dret i Economia de la UdL.

L'estudi multidisciplinar s'ha centrat en l'anàlisi del projecte d'instal·lació d'un abocador i una planta de compostatge al terme municipal de Gimenells i Pla de la Font. Els treballs realitzats pels alumnes durant els cursos 2007-2008 i 2008-2009 es recullen ara en una exposició que es pot visitar al campus de Cappont. La mostra aplega un total de 48 pòsters en dotze plafons.

[+] www.societatiresidus.udl.cat

print enrera pujar