Vacunació de la COVID-19 sense cita prèvia

Lloc:
Campus de Ciències de la Salut
Web:
Punts de vacunació en tots els campus de la UdL
Inici:
 |
Finalització:
 |
El Departament de Salut obrirà entre els dies 14 i 16 de setembre punts de vacunació sense cita als campus de la Universitat de Lleida a la capital del Segrià. Dimarts 14, el personal sanitari vacunarà a la cafeteria del Rectorat de 12h a 15h, i a la Sala d'estudis de Ciències de la Salut -ubicada a l'edifici de la Facultat de Medicina-, de 12h a 16h. Dimecres 15, s'instal·larà el punt de vacunació al vestíbul de la planta -1 de l'edifici Polivalent del campus de Cappont de 12h a 16h; i dijous 16, el dispositiu es traslladarà al vestíbul de l'edifici 3 de l'ETSEA, en el mateix horari.

Pel que fa campus d'Igualada de la UdL, que pertany a la regió sanitària de la Catalunya central, els espais de vacunació s'habilitaran la setmana següent. A Pla de la Massa serà el 21 de setembre de les 12.30h a les 17.30h, i a la Teneria, el dia 22 de setembre entre les 12.00h i les 16.00h, segons informa Salut.

Noves dates i espais:

Dia: dimarts, 21