Informació de l'esdeveniment
Lloc:
En remot
Web:
Programa del I Congrés Internacional DOTS a l’Àgora: La salut dels joves d’avui, el benestar del futur
Inici:
Finalització:
dots-congres

Benvinguda al I Congrés Internacional DOTS a l’Àgora, amb: Jaume Puy (rector de la Universitat de Lleida), Isabel del Arco (directora de la Càtedra DOTS-UdL), Divina Farreny (gerent de CatSalut a la Regió Sanitària de Lleida i de la Regió Sanitària de l’Alt Pirineu i Aran), Estrella Lalueza (Coordinadora d’activitats comunitàries Institut Català de la Salut) i Marta Miret (infermera).

El I Congrés Internacional DOTS a l’Àgora és fruit de la unió de les Jornades de Desenvolupament d’Organitzacions i Territoris Saludables (DOTS) amb les Jornades d’Àgora de Salut Comunitària. Així, el congrés sorgeix de la coordinació d’esforços i motivacions pel territori.

OBJECTIUS:

• Donar a conèixer les actuacions desenvolupades en relació a: la salut mental i joves; educació i salut als centres educatius i joventut solidària “el valor dels joves”.
  • Conèixer experiències en organitzacions i institucions de promoció de la salut i benestar dels joves.
  • Promoure línies de col·laboració entre institucions, grups de recerca, universitat, centres educatius i altres organismes per a generar espais i propostes de promoció de salut dels joves.
  • Conèixer i valorar els estudis i les recerques relacionades sobre la temàtica.

INSCRIPCIÓ: https://dotsagora.com/matriculat/