Exposició / De l'1 al 31 d'octubre de 2013
   Vestíbul de l'edifici Polivalent (planta -1) / Universitat de Lleida

Exposició fotogràfica / PREMI DE FOTOGRAFIA 2013 DONES RURALS
Premi Dones Rurals de Fotografia / Santi Iglesias / Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEFotografia guanyadora: Santi Iglesias
Exposició dels treballs presentants en aquest concurs convocat pel Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones de la Universitat de Lleida (UdL). El Premi Dones Rurals -finançat per l'Instituto de la Mujer, amb l'ajut del Fons Social Europeu- pretén fer més visible la realitat femenina en l'entorn del camp, impulsar el coneixement dels àmbits rurals des d'una perspectiva de gènere i reconèixer la participació de les dones en el seu desenvolupament.

La mostra, que es pot veure fins a final de mes, recull les 21 fotografies presentades al certamen per una vintena d'autors (9 dones i 12 homes) procedents de diferents indrets de l'Estat espanyol, Europa i Sud-Amèrica.

El fotògraf lleidatà, Santi Iglesias, ha estat el guanyador del Premi per la sèrie de sis d'imatges "Les últimes segadores de l'Urgell", sobre les últimes pageses de La Fuliola que treballen en la recol·lecció del blat, la sega i la batuda..
Exposició de Santi Iglesias / Universitat de Lleida
.