XX Premi Literari Sant Jordi 08. Universitat de Lleida

PARTICIPANTS:

Hi podrà participar qualsevol persona vinculada a la Universitat de Lleida, professorat, personal administratiu i de serveis o estudiantat.

MODALITATS:

Podran aspirar als premis els contes escrits en llengua catalana -originals i inèdits- no premiats anteriorment en qualsevol altre concurs o
certamen.

Hi ha dos modalitats:

1. Conte infantil (fins als 8 anys)
2. Conte juvenil (a partir de 9 anys)

ORGANITZA:

Comissió de Cultura de la Facultat de Ciències de l’E ducació
Universitat de Lleida

Avinguda. de l'Estudi General, 4
25001 LLEIDA
Tel. +34 973706501
Fax. +34 973706502

XX PREMI LITERARI SANT JORDI

PRESENTACIÓ:

Els treballs presentats tindran una extensió màxima de 10 folis.
Els treballs que els sobrepassin seran retornats.
Els contes es presentaran per quadruplicat, mecanografiats a doble espai, en format DIN A4, per una sola cara.
Cada participant haurà de presentar un sobre adreçat a:

Secretaria Docent de la
Premi Sant Jordi 2008
Av. de l’Estudi General, 4
25001 Lleida

Horari: de 9 a 13 h

Al seu interior hi haurà el conte encapçalat per un foli en el qual constarà el títol, el pseudònim de l'autor i la modalitat a la qual es presenta. També s’hi adjuntarà un altre sobre tancat a l’exterior del qual constarà el títol i el pseudònim, i l’interior contindrà el nom de l'autor i les seves dades personals: nom complet, DNI, adreça i telèfon de contacte. Només s’o briran els sobres premiats.

TERMINI:

El termini de presentació dels treballs finalitzarà el 14 d’abril de 2008, a les 12 hores.

PREMIS:

El guanyador o la guanyadora de cada modalitat rebrà 300 euros.
El jurat es reserva el dret de no adjudicar algun premi, i el seu veredicte es considerarà inapel·lable.

LLIURAMENT:

El veredicte del jurat es farà públic el dia 22 d’abril de 2008, amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi a la FCE, i els premis es lliuraran durant el mateix acte.
A partir de l’endemà del lliurament de premis, els treballs no guardonats es podran recollir a la Secretaria del centre i durant un mes
La participació en el XX Premi Literari Sant Jordi de la Facultat de Ciències de l’Educació suposa l'acceptació d’aquestes bases.

print enrera pujar

Darrera modificació: