Exposició: Narratives de la infància. Biografies, llocs i visualitats. Universitat de Lleida. Edifici Polivalent. Campus de Cappont. Del 18 al 23 de febrer de 2008

La mostra s’emmarca dins la II Jornada

Com treballar la cultura visual a l’aula
       Experiències a debat
       23 de febrer de 2008

Adreçada a professorat de tots els nivells educatius. Compta amb la ponència:

Los imaginarios visuales y musicales de los jóvenes. Datos para una cartografía de la experiencia estética juvenil y la educación
Imanol Aguirre Arriaga (UP. Navarra)

L'exposició «Narratives de la infància» repensa la construcció de la subjectivitat infantil a través de l'art, la cultura visual i l'educació en contextos interculturals. Aquest projecte relaciona les biografies dels infants i dels educadors amb les dels artistes, explora els diferents llocs i comunitats com a mediadors de la identitat i la diferència, i l'ús de les visualitats com un procés de creació, participació i diàleg. Finalment, analitza la producció de narratives visuals de/a la infància o promou un canvi de paradigma en l'educació artística a partir de les conceptualitzacions de performance i performativitat.

Organització:

Institut de Ciències de l'Educacio de la Universitat de Lleida

Projecte i realització:

Xavier Giménez Bueno (CEIP Collaso i Gil, Barcelona)
Montserrat Rifà Valls (UAB)
Laura Trafí Prats (Universitat de Wisconsin-Milwaukee)

Organtiza: UdL, ICE, UAB, CEIP Collaso i Gil, Departament d'Educació i Ajuntametn de Barcelona (Ciutat Vella)

print enrera pujar

Darrera modificació: