JORNADA SOBRE ELABORACIÓ DE PROJECTES DOCENTS DE CENTRE EN EL MARC DEL NOU EEES

Dijous 20 de setembre
SALA D'ACTES DE L'ETSEA

Classes a l'ETSEA. UdL
El proper dijous 20 de setembre tindrà lloc en el Saló d'Actes de l'ETSEA una Jornada sobre elaboració de projectes docents de Centre. L'objectiu és donar a conèixer els plantejaments i realitzacions dels centres docents que han rebut un públic reconeixement i que són referència a Catalunya per la seva adaptació al nou EEES, com és el cas de l'EPS de Castelldefels de la UPC i de l’ETS Enginyeria Química de la URV. Aquests centres es caracteritzen, entre altres coses, per la definició d'uns nous objectius basats en competències, pel desenvolupament d'una metodologia docent potenciadora de l'aprenentatge actiu i per la implantació de procediments de seguiment i coordinació de l'activitat docent.

Durant la tarda d'aquest mateix dia tindrà lloc un taller obert sobre experiències en aprenentatge basat en projectes com a continuació del curs impartit per Javier Bara i Miguel Valero el passat mes de gener.

La jornada pot ser d'interès per tal que en la propera elaboració dels nous plans d'estudi de la UdL es puguin implantar uns projectes docents que siguin atractius per als nous estudiants i que permetin formar millor i una manera més eficaç els futurs professionals.

Antonio Michelena
Sotsdirector de Planificació ETSEA

Inauguració de la jornada.
Isabel del Arco. Vicerectora de Docència UdL

El projecte docent de l’ETS Enginyeria Química de la URV
Ricard Garcia i Valls. Sotsdirector ETSIQ-URV

Pausa.

El projecte docent de l’EPS de Castelldefels de la UPC
Miguel Valero. Director EPSC-UPC

El projecte docent de l’ETSEA i els nous plans d’estudi
Antonio Michelena. Sotsdirector ETSEA

16.00-18.00h
Taller sobre Aprenentatge basat en Projectes: Seguiment d’experiències a la UdL.
Miguel Valero. Director EPSC-UPC

MÉS INFORMACIÓ