Simposi Nacional sobre Incontinència i Disfuncions Pelvi-perineals

Lleida, 28 d'octubre de 2006
Universitat de Lleida.
Edifici Biblioteca (Campus Cappont)
C. Jaume II, 67 25001 Lleida

Simposi Nacional sobre Incontinència i Disfuncions Pelvi-perinealsEl comitè organitzador es complau en convidar-vos a Lleida, al 1er Simposi Nacional sobre incontinència i disfuncions pelvi-perineales que se celebrarà en la nostra ciutat. Aquest esdeveniment respon a l'augment en la demanda d'informació i intercanvi entre les diferents disciplines responsables de l'atenció a la incontinència urinària i a la problemàtica de les alteracions perineales.

En un moment d'especialització creixent hem cregut interessant contrastar els punts de vista dels diferents col·lectius d'aquest àmbit assistencial, perquè així el professional pugui millorar, teòrica i aplicadamente, el desenvolupament de la seva competència, però no solament de forma particular, sinó dintre d'una concepció global que potenciï la col·laboració interdisciplinar, fomentant amb això l'excel·lència en la qualitat d'atenció.

La demanda que planteja el sòl pélvico és multidimensional, ja que al donar-se en cada persona, i aquesta per ser única, comporta una gran complexitat bio-psico-social. Per això, hem considerat molt interessant un dia de trobada, per a:

· Oferir formació continuada en la prevenció, diagnòstic i tractament de les disfuncions del sòl pélvic.
· Actualitzar i reforçar tècniques i habilitats dels professionals implicats · Evitar el manteniment i transmissió de conceptes i conductes errònies.
· Potenciar la col·laboració interdisciplinar
· Fomentar l'excel·lència en la qualitat d'atenció. Així, els membres del comitè, estem treballant, per a assolir un simposi d'elevat nivell científic que ens sigui profitós per a tots.

fletxa-grisSecretaria Tècnica :

iP congressos