Una cinquantena de participants al 19è curs de reconeixement de males herbes

reconeixementmalesherbesUdL
Els alumnes han fet pràctiques de camp Foto: Grup Malherbologia - UdL

Un total de 52 tècnics i delegats d'empreses agroquímiques procedents d'Espanya, Portugal i Argentina participen aquesta setmana al XIX Curs sobre Tècniques de Reconeixement de Plàntules i Diàspores de Males Herbes de la Universitat de Lleida (UdL). Organitzat pel  Grup de malherbologia i ecologia vegetal de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), aquest curs es complementa amb un altre que s'impartirà al mes de maig dirigit al reconeixement de les principals males herbes dels cultius estivals.

El curs està estructurat en sessions d'aula, laboratori, informàtica i sortides al camp. L'objectiu és que els participants coneguin pautes per a una correcta identificació de les males herbes en estadis molt precoços per a optimitzar-ne el seu control. Això pot frenar les pèrdues de rendiment que les males herbes causen en els cultius.

Aquest curs de l'ETSEA, esponsoritzat per la Societat Espanyola de Malherbologia (SEMh) i l'empresa DOW Agrosciences, està especialment dirigit a tècnics i professionals del món de la sanitat vegetal i dels fitosanitaris que desenvolupen la seua tasca en l'àmbit del control de les males herbes.