Una alumna de la UdL, campiona de Catalunya de cros

Noemí Garcia Bagué s'imposa en categoria femenina i Unai Pérez queda segon en nois

medalles cros
Els medallistes de la UdL / Foto: Esports UdL
L'estudiant de la Universitat de Lleida (UdL) Noemí Garcia Bagué s'ha proclamat campiona universitària de Catalunya de cros en la prova celebrada aquest diumenge a Tortosa. L'alumna de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport s'ha imposat en la categoria femenina, que constava d'un circuit de 4.500 metres, amb un crono de 18’33. Mentre, el seu company de centre Unai Pérez Sánchez ha quedat sots-campió en la masculina, amb un recorregut de 8.000 metres, i un temps de 28’49.

En el cas de les noies, per darrera de Noemí Garcia han quedat Irene Perales (Universitat de Vic-UVic) i un crono de 20’01 i Marta Hita (Universitat Rovira i Virgili - URV), amb 20’2. En el dels nois, l'or ha estat per a Roger Comellas (UviC) amb un registre de 27’39 i el bronze, per a Mateo de Dalmases (Universitat Pompeu Fabra), amb 28’50.

El Campionat de Catalunya Universitari de Cros s'ha celebrat dins del 6è Cros ATE Ciutat de Tortosa. Uns 350 participants s'han donat cita aquest diumenge al Parc de Remolins. En l'organització del cros han participat l'àrea d'Esports de la Universitat Rovira Virgili, el Consell Esportiu del Baix Ebre i  el Club Atletisme Terres de l'Ebre, amb el suport de l'Ajuntament de Tortosa.