Una alumna de Dret, becada pel Senat per fer un curs

becaUdLsenat
Andrea Hapa amb les professores Agnès Pardell i M Àngels Cabasés / Foto: UdL

Andrea Hapa, estudiant de quart de Dret a la Universitat de Lleida, ha rebut una de les dotze beques que la Mesa del Senat destina a universitaris d'arreu de l'Estat per participar en el XI Seminari Giménez Abad sobre el Parlament, que se celebrarà entre el 7 i l'11 d'abril propers a Madrid, a la seu d'aquesta Cambra.

Les beques, que cobreixen les despeses de viatge, allotjament i manutenció, estan dirigides a estudiants de màster o de darrer curs dels graus de Dret, Ciències Jurídiques, Ciències Polítiques o Sociologia de les universitats públiques i privades de l'Estat. El seu objectiu, segons consta en les bases de la convocatòria, és que els assistents al seminari rebin una formació intensiva sobre l'organització i el funcionament del Parlament, concretament del Senat.

L'any passat, una altra alumna de la Facultat de Dret i Economia, Raquel Domingo, va rebre una de les deu beques estatals que atorga, en aquest cas, el Congrés dels Diputats, per participar en un seminari teòric-pràctic sobre aquesta Cambra.