Tres medalles per a la UdL al Campionat Universitari de mitja marató

Or i argent, en categoria masculina i bronze, en femenina

mitjamaratoUdL2018
La pluja no va restar participació a la prova de 21 quilòmetres / Foto: Ajuntament de Lleida

Els atletes de la Universitat de Lleida (UdL) han aconseguit tres medalles en el Campionat de Catalunya Universitari de Mitja Marató, que s'ha disputat aquest diumenge a la capital del Segrià, coincidint amb la Mitja Marató de Lleida. En la categoria masculina, l'alumne d'INEFC Roger Camprubí s'ha penjat l'or i l'estudiant de Dret Marc Castán, l'argent. Pel que fa a les noies, Ariadna Sánchez, d'INEFC, ha guanyat la medalla de bronze.

Camprubí s'ha proclamat campió universitari amb un crono de 1:12:36, dos segons menys que el seu company de la UdL, que ha cobert els 21 quilòmetres de la prova en 1:14:12. Completava el podi l'alumne de la Universitat Internacional de Catalunya, Ihor Prissiajnyi, amb 1:21:51.

En categoria femenina, l'or ha estat per a Imma Fornells, de la Universitat Oberta de Catalunya, amb un temps de 1:42:24. L'argent l'ha guanyat Milena Chkripeska, de la Universitat Pompeu Fabra, amb 1:45:39. La representant de la UdL Ariadna Sánchez va aturar el crono en 1:59:50.

Al marge del Campionat Universitari i de la Mitja Marató general, dos alumnes més de la UdL han aconseguit regnar al podi. A la cursa de 5 quilòmetres, les estudiants del doble Grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport i Fisioteràpia Jone Zabaleta i Sara Alonso han aconseguit les medalles d'or i argent, respectivament.