Tres atletes de la UdL, entre els millors esportistes universitaris catalans

esportUdL2016
Foto: Esports UdL

Tres alumnes de la Universitat de Lleida (UdL) han estat distingits entre els millors esportistes universitaris de Catalunya del 2016 en un acte celebrat al CEM La Marbella, a la ciutat de Barcelona. Es tracta de Joel Catalina (taekwondo masculí),  Gerard Garriga (futbol 11 masculí) i Lluís Rabassa (voleibol platja masculí).  En total, s'han premiat 44 atletes dels més de 6.000 que han participat a les proves.

La 31ª edició dels Campionats de Catalunya Universitaris ha comptat amb 153 equips i més de 6.000 esportistes participants de les 12 universitats catalanes. El medaller l'ha encapçalat la Universitat de Barcelona (UB), amb 80 metalls. Els millors esportistes absoluts han estat el nedador de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Jaume Monasterio i la futbolista de la UB Anna Arnau.