Smirnoff Trio, proper concert de la Temporada musical

El jove conjunt interpretarà peces de Beethoven i Brahms

SmirnoffTrio
Smirnoff Trio. FOTO: Lucía Mollor

Jaume Angelès, (violí), Blai Bosser (violoncel) i Joan Ramon Salamó (piano) són els components del Smirnoff Trio que demà seran a la UdL en el marc de la XXIV Temporada musical. El concert tindrà lloc a les sis de la tarda, a la Sala d'actes del Rectorat, i l'entrada, com és habitual, serà gratuïta.

Aquests tres estudiants de l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMuC) van crear el trio Smirnoff al 2015. Tots s’han format amb el professor Kennedy Moretti i han rebut classes de James Boyd (viola del London Haydn Quartet), Jonathan Brown (viola del Quartet Casals), Lorenzo Coppola, Yuval Gotlibovich i membres del Trio Osiris, entre d’altres. Ara fa un any van ser seleccionats per tocar a l'Auditori de Barcelona dins d’un cicle de concerts d’alumnes de l’ESMuC.

Per al concert de la Temporada musical de la UdL han triat: el Trio amb piano en do menor, op. 101 de Johannes Brahms i el Trio amb piano en Re major, op. 70, núm. 1 de Ludwig van Beethoven. El 'Largo' d'aquesta obra de Beethoven, que queda emmarcat per dos moviments de temps ràpid, va fer que la peça rebés l'apel·latiu de Trio dels Esperits o Fantasma, per la seua atmosfera i riquesa en contrastos melòdics.
Carregant el reproductor...