Reconeixement al personal que compleix 25 anys de servei a la UdL

Medalles d'argent als treballadors que s'han jubilat i dos pòstumes

25anysUdL2018
Els homenatjats, al Saló Víctor Siurana / Foto: UdL
El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Roberto Fernández, ha presidit aquest dimarts l'acte d'homenatge al personal que ha complert un quart de segle de servei a la institució. Són un total de 52 treballadors i treballadores de la UdL, 19 membres del Personal d'Administració i Serveis (PAS), 17 dones i 2 homes; i 33, del Personal Docent Investigador (PDI), 14 dones i 19 homes. En l'acte institucional, que s'ha celebrat al Saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat, també s'han lliurat 30 medalles d'argent de la UdL: dos d'elles a títol pòstum i la resta, a la plantilla que enguany es jubila: 7 PAS (6 dones i 1 home) i 23 PDI (8 dones i 15 homes).

25 anys de servei a la Universitat de Lleida

PDI: Carles Alsinet, Anton Aluja, Germán Arbiol, Esteban Bailo, Dolors Boquet, Xavier Carrera, Frederic Casals, Josep Farrero, Álvaro Fernández, Joan Ganau, Manel Ibáñez, Sofia Isus, Antonieta Jarné, Carme Jové, Jesús Luño, Pilar Mallol, Àngels Marsellés, José Sebastián, Jesús Nadal, Narciso Pastor, Rosa M. Pérez Calvo, Rosa M. Pérez Pérez, Tomás Ramo, Jaume Ribalta, Teresa Ribelles, Ramona Ribes, Ramon Saladrigues, Montserrat Sendin, Jordi Suïls, Anna Tena, Conxita Vendrell, Ana Vendrell i Antonio Villasante.

PAS: Lourdes Andorra, Montserrat Antúnez, Enric Blanch, Teresa Bonet, Ana Bravo, M. Carmen Castillo, Alejandro Cruz, Luz Domech, Àngels Gutiérrez, Núria March, Emília Moix, Anna Puigdevall, Rosa Mari Roigé, M. Jesús Sala, Eva Serra, Magdalena Torrelles, Ester Vidal, Emília Vilalta i Roser Virgili.

Medalles d'argent de la UdL

PDI: Mercè Biosca, José M. Cardona, Enric Esquerda, Francesc Fité, Josep Gelonch, Marta Giné, Pilar Jürschik, Luis Marco, Miguela Martínez, Joan Masip, Antonio Michelena, Joan Monyarch, Isabel Palau, Àngel Pedra, Júlia Remón, Manuel Ribes, Eugenio Salvatierra, Àngels Santa, Pere Solà, Jaume Suau, Andreu Taberner, Joan Torres i Montserrat Vives.

PAS: Pepi Alsinet, Nuria Estévez, Carme Morell, Loli Rodríguez, Rosa M. Rosó, Paquita Sánchez, i Xavier Goñi.

A títol pòstum: Lourdes Armengol i Jesús Mauri (PDI).