Reconeixement al personal que compleix 25 anys de servei a la UdL

Medalles de plata als treballadors que s'han jubilat i una pòstuma

25anysserveiUdL2016
L'acte ha tingut lloc al Saló Víctor Siurana / Foto: UdL

El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Roberto Fernández, ha presidit aquest dimecres l'acte d'homenatge al personal que ha complert un quart de segle de servei a la institució. Són un total de 32 treballadors i treballadores de la UdL, 11 membres del Personal d'Administració i Serveis (PAS) i 21, del Personal Docent Investigador (PDI). En l'acte institucional, que s'ha celebrat al Saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat, també s'han lliurat 21 medalles d'argent de la UdL: una a títol pòstum i la resta, a la plantilla que enguany es jubila: 4 PAS i 17 PDI.

25 anys de servei a la Universitat de Lleida

PDI: Rafael Allepuz, Jaume Arnó, Àngela Bosch, Joan Busqueta, Francisco Clarià, Josep Antoni Conesa, Jordi Daura, Salvador Garza, Josep Lluís Gómez, Enric Herrero, Carme Iglesias, Glòria Jové, Fidel Molina, Margarita Moltó, Marta Oliva, Teresa Pedrol, Salomé Ribes, Flocel Sabaté, Delfí Sanuy, Francesc Xavier Solsona i Albert Turull.

PAS: Jordi Aribau, Teresa M. Blanch, Jordi Clariana, Carme Morell, Marta Planas, Neus Queralt, Pilar Sánchez, Frederic Solà, Elionor Vilalta, Roser Xandri i Maria Gador Tosquella.

Medalles d'argent

PDI: Juan Amézaga, Àngels Capell, Elena Giribet, Alba Herrera, Francesc Jové, Emili Junyent, Manuel Lladonosa, Consolación Martínez, Antoni Monreal, Víctor Palomar, Palmira Rius, Ángel Rodríguez, Jordi Sanfeliu, Roman Solà, Carme Tello i Carme Torres.

PAS: Cristina Costa, Antoni Munsó, David Pelegrí i Abel Prades.

A títol pòstum: Robert Cuellas (PDI)

Carregant el reproductor...