Quatre alumnes de la UdL, entre els millors esportistes universitaris catalans

Reconeixement avui en un acte a Barcelona

esportistesUdL2015
Òscar Imaz, Gerard Garriga, JR Rodríguez i el pare de Joel Catalina / Foto: Servei d'Esports UdL

Quatre estudiants de la Universitat de Lleida (UdL) han rebut avui el reconeixement com a millors esportistes catalans universitaris en un acte que ha tingut lloc al Saló de Graus de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC), a la ciutat de Barcelona. Es tracta del taekwondista Joel Catalina, que va aconseguir la medalla de bronze als campionats d'Espanya; i els ors en els campionats de Catalunya Gerard Garriga (futbol platja), Oscar Imaz (futbol 11) i José Ramon Rodríguez (curses a peu).

Els guardons commemoratius s'han lliurat a un total de 43 joves coincidint amb l'acte de cloenda dels Campionats de Catalunya Universitaris 2015, que ha estat presidit pel rector de la UIC, Xavier Gil Mur. També han assistit el Secretari General de l'Esport, Ivan Tibau, i el vicerector de Docència i Aprenentatge de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Carles Sigalés. La UOC agafa el relleu per coordinar els Campionats de Catalunya Universitaris 2016.

Llistat complet dels esportistes reconeguts