Primer seminari sobre tractaments psicològics a la UdL

centrecultures
Les sessions tindran lloc al Centre de Cultures Foto: UdL

La depressió infantil, els trastorns alimentaris i la resolució de conflictes familiars són alguns dels temes que es posaran sobre la taula en el marc del primer Seminari d'actualització en tractaments psicològics en la pràctica clínica, que tindrà lloc a la Universitat de Lleida entre els dies 15 i 29 de maig. La iniciativa, que s'emmarca en la primera edició del Màster de Psicologia General Sanitària de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, compta amb professionals de prestigi d'arreu de l'Estat.

El professorat que participa en el seminari arriba de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), la Complutense de Madrid (UCM), la Universitat del País Basc i la UNED. També hi serà la cap de Neuropsicologia del Consorci Sanitari de Terrassa, Maite Garolera. Són investigadors especialitzats en temes com la ludopatia, la violència, l'esquizofrènia o la mediació familiar que compartiran experiències amb l'alumnat de la UdL.

Les sessions arrenquen el pròxim dilluns, a les 16.00h, amb una conferència de la professora titular de la UNED Victoria del Barrio sobre Avaluació i tractament de la depressió infantil. L'endemà serà el torn del catedràtic Enrique Uchuburua, que parlarà dels Tractaments psicològics basats en l'evidència. Després de la doctora Garolera, que tractarà la rehabilitació neuropsicològica, la catedràtica de la UAB Rosa Maria Raich abordarà els Avenços en els tractaments comportamentals dels trastorns alimentaris. La cloenda, divendres 29, anirà a càrrec del professor de la UCM Ignacio Bolaños, amb una xerrada sobre Intervenció psicològica en la mediació i resolució dels conflictes familiars.

Més recursos

Programa del Seminari d'actualització en tractaments psicològics en la pràctica clínica