Premi econòmic al millor projecte final de grau d'ADE

premiprojecteADE-UdL
D'esquerra a dreta: Solans, Roberto Fernández i Puyalto. Foto: UdL

El Col·legi Oficial de Titulats Mercantils i Empresarials de Lleida convocarà un premi per reconèixer el millor treball final de grau per a l'estudiantat d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE) de la Universitat de Lleida (UdL), en virtut del conveni de col·laboració que avui han signat el rector de la UdL, Roberto Fernández, i el degà del col·legi professional, Josep M. Solans. El guardó, que consistirà en una dotació econòmica de 1.000 euros, es lliurarà per primer cop el pròxim estiu. Hi podran optar tots aquells que hagin obtingut una qualificació de matrícula d'honor en l'avaluació del seu treball.

"Un premi a la feina ben feta és un estímul pel conjunt dels estudiants, promou la cultura de foment de l'esforç i el talent", ha assegurat el rector. Roberto Fernández ha agraït la col·laboració del Col·legi de Titulats Mercantils i Empresarials de Lleida en aquesta iniciativa de la Facultat de Dret i Economia de la UdL. La seua degana, Maria José Puyalto, ha subratllat que el premi té una doble vessant: reconèixer l'excel·lència de l'alumnat i la tasca del Col·legi professional, que aviat es fusionarà amb el d'Economistes. Solans creu que serà molt positiu pels titulats.

El guanyador l'elegirà un jurat format per tres membres designats pel Col·legi professional i tres, per la Facultat de Dret i Economia de la UdL. El conveni es renovarà de forma automàtica cada any mentre ambdues parts compleixin els acords preestablerts.