Premi de Turisme de Catalunya per a una professora de la UdL

Estela Mariné, de la Facultat de Dret, Economia i Turisme, per la recerca en aquest àmbit

estelamarinepremiturismeUdL
Mariné, en una intervenció aquest octubre al Congrés Turitec / Foto: FDET-UdL
La professora de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET) de la Universitat de Lleida (UdL) Estela Mariné ha estat reconeguda per la Generalitat amb una de les medalles de Turisme de Catalunya 2018. El departament d'Empresa i Coneixement l'ha guardonat en la categoria de "Millor projecte de coneixement i recerca referit al sector turístic" per la seua tasca investigadora centrada en la imatge i identitat de la Catalunya turística.

En la mateixa convocatòria, la conselleria reconeix l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès en la categoria de "Millor experiència turística", l'Ajuntament de Calaf en la categoria "Innovació en accions promocionals i comercialització" i l'Associació Marques de Pastor, en la categoria de "Turisme responsable". Aquests premis són a títol exclusivament honorífic i no comporten cap dotació econòmica.

Mariné, coordinadora del Màster en Màrqueting de Mitjans Socials a la Universitat de Lleida, és directora d'excel·lència en la recerca a la International Federation for Information Technologies and Travel & Tourism (IFITT). Ha participat com a investigadora secundària en quatre projectes de recerca, com a tècnica de suport a la recerca en un altre projecte i, actualment, com a investigadora principal d'un sisè, tots ells finançats pel Ministeri espanyol.