Ors en bàsquet i futbol femenins per a la UdL

Medalla d'argent en futbol masculí i bronzes en voleibol i futbol sala

campionesbasquetfemeniUdL2018
Un moment de la celebració del bàsquet / Foto: Esports UdL

L'equip de bàsquet femení de la Universitat de Lleida (UdL) s'ha proclamat avui Campió Universitari de Catalunya després de derrotar, contra tot pronòstic, al de la Universitat de Girona (UdG), que fins ara ostentava el títol. Les noies que entrena Paula Ibáñez han remuntat fins a 15 punts de desavantatge i s'han acabat imposant per 58 a 62 en el partit que s'ha jugat aquest matí a Cornellà de Llobregat. L'equip de futbol 7 femení de la UdL també s'ha proclamat campió de Catalunya després de guanyar la final per 4 gols a 2 contra el conjunt de la Universitat de Barcelona (UB).

Menys sort han tingut els seus companys. L'equip de futbol 11 masculí de la UdL s'ha hagut de conformar amb la medalla d'argent després de perdre la final contra la Universitat Ramon Llull per 1 a 2. El medaller de la Universitat de Lleida en aquesta jornada d'esports d'equip es completa amb quatre bronzes en voleibol femení, voleibol masculí, futbol sala masculí i futbol sala femení

L'equip de futbol 7 femení / Foto: Esports UdL

L'equip de futbol 11 masculí / Foto: Esports UdL