Nova edició de La Marató a la UdL

maratoUdL2015
El Saló víctor Siurana, seu de la Marató a Lleida. FOTO: UdL

Com ja és tradicional, el Saló Víctor Siurana de la Universitat de Lleida, va tornar a ser subseu d'una nova edició de La Marató de TV3, dedicada enguany a la diabetis i l'obesitat. Una vuitantena de voluntaris van atendre, entre les set de la tarda i les dotze de la nit, les trucades de les persones que van voler fer un donatiu per contribuir a avançar en la investigació d'aquestes patologies cròniques que afecten un de cada quatre catalans.

A la una de la matinada, el marcador indicava que s'havien assolit 7.015.367 euros, xifra que previsiblement augmentarà fins al 31 de març, quan es farà el tancament definitiu d'aquesta 24ena edició. Entre aquests, estan els diners que fins ara ha recaptat el Consell de l'Estudiantat de la UdL, uns 2.000 euros, en les diferents activitats que han tingut lloc durant la setmana prèvia a la celebració de La Marató: esmorzars populars, un concert, aeròbic amb bicicleta (spinning), sortejos, així com punts informatius en diferents indrets de Lleida.

Fins al 21 de desembre, la Biblioteca de Lletres, col·labora també amb La Marató, tot regalant un llibre a les persones que vulguin fer una aportació econòmica.