Montse Gea, nova directora general de Professionals de la Salut

La vicerectora de la UdL relleva Marc Ramentol, nomenat secretari general

montse_gea
Gea és professora a Infermeria i Fisoteràpia / Foto: IRBLleida

La vicerectora d'Internacionalització de la Universitat de Lleida (UdL), Montserrat Gea, és la nova directora general de Professionals de la Salut a Catalunya. La conselleria de Salut de la Generalitat l'ha nomenat en substitució de Marc Ramentol, que passa a ser secretari general després de dos anys i mig al càrrec "davant la previsible segona onada de COVID que pot haver-hi aquesta tardor-hivern".

Gea, professora de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, és doctora per la UdL amb menció internacional (Universitat de Toronto). Combina la tasca docent amb l'assistencial sobretot a l'àmbit hospitalari i és, alhora, presidenta del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Lleida. Especialitzada en polítiques de salut pública i recerca qualitativa per la Bloomberg Faculty of Nursing de la Universitat de Toronto, Montserrat Gea també és investigadora a l'IRBLleida.

MÉS INFORMACIÓ:

Marc Ramentol, nou secretari general del Departament de Salut