Més d'una cinquantena d'ofertes de feina a la Fira UdL Treball

Els 80 estands es reparteixen entre el Centre de Cultures i l'edifici Polivalent

UdLTreball2016
La fira tornarà a tenir lloc al campus de Cappont. FOTO: UdL

La vuitantena d'empreses que enguany participen a la IV edició de la Fira UdL Treball vindran, de moment, amb més de cinquanta ofertes de feina per als graduats de la Universitat de Lleida, i més de vint places per a pràctiques d'estudiants. Els organitzadors de la Fira esperen que les ofertes s'incrementin d'aquí al dia de la fira, dijous, 4 de maig.

La jornada, que té com a objectiu fomentar l'ocupació dels titulats de la UdL tot posant en contacte estudiants, graduats i empreses, ha ampliat enguany el seu espai per poder-hi encabir una vintena més d'empreses i entitats que l'any passat. Els estands es repartiran així entre el Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (53) i l'edifici Polivalent (27) del campus de Cappont.

A les 80 empreses, federacions i gremis presents, se'ls suma una dotzena de col·legis professionals, serveis propis de la UdL (Consell de l'Estudiantat, Alumni UdL, Càtedra d'Emprenedoria, Servei d'Informació i Atenció Universitària), el Servei d'Ocupació de Catalunya, GlobaLleida, Europe Direct, l'Agència Catalana de Turisme i la Cambra de Comerç de Lleida, que hi acudeix per primer cop.

Les empreses, majoritàriament de Lleida, però també de Barcelona, Saragossa i València, pertanyen al sector agroalimentari, tecnològic, del transport, la construcció, l'enginyeria, les assegurances i consultories, l'ensenyament, el turisme, o l'àmbit sanitari, entre altres.

A més de les activitats destinades als titulats i estudiants, com ara els tallers "Vinc a buscar feina" o "Del canvi a l'oportunitat", on ja s'hi han inscrit 420 persones, la Fira inclou com a novetat una activitat de formació destinada a les empreses: "8 eines per atraure talent utilitzant Linkedin", que anirà a càrrec de personal de Xtratègics.

Igualment que en la passada edició, la UdL ha posat a disposició de l'estudiantat dels campus de Ciències de Salut i Agrònoms un bus per poder acudir, cada hora, al de Cappont, on se celebra la Fira.