Més de 600 participants lleidatans a les proves Cangur

L'EPS acull aquest dijous la fase local del concurs matemàtic

Proves Cangur. Participants en l'edició del 2015
Participants en l'edició del 2015 / Foto: EPS-UdL

Un total de 613 alumnes de les comarques de Ponent participaran demà dijous a la fase local de 21a Prova Cangur de Matemàtiques, que tindrà lloc a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL). Concretament, són  318 estudiants de quart curs d'ESO i 295 de Batxillerat. Els de Primària i primers cursos de l'ESO realitzen l'examen als propis centres educatius.

Aquest joc-concurs anual, que es desenvolupa el mateix dia en totes les nacions participants, té com a objectiu estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques a través d'una prova de reptes de dificultat creixent.

Les proves Cangur superaran aquest any els 95.000 participants a Catalunya. A Lleida l'organitzen la Societat Catalana de Matemàtiques i l'Institut Màrius Torres, amb la col•laboració del Departament de Matemàtica, l'Escola Politècnica Superior i el Vicerectorat d'Estudiantat de la UdL.