Més de 160 famílies visiten la UdL en la Jornada de campus oberts

Per primer cop hi ha dos sessions per a pares i mares; la propera, al maig

JornadaCampusObertsFamiliesUdL2015
Participants en la jornada del 2015, al campus de Cappont Foto: UdL

Un total de 488 persones de 164 famílies participaran aquest dissabte en la 12a Jornada de campus oberts per a famílies de la Universitat de Lleida (UdL). És una xifra similar a la del 2015, quan hi van prendre part 531 persones de 184 nuclis familiars. Per primer cop, el Servei d'Informació i Atenció Universitària (SIAU) ha programat dos sessions per a pares i mares de futurs alumnes. Els que s'hagin despistat tenen una nova oportunitat de conèixer els campus de la UdL el pròxim 7 de maig, més a prop del període de preinscripció.

La majoria dels participants en aquesta primera edició del curs (308) provenen de les comarques de Ponent i la resta (180),  de les altres demarcacions de Catalunya, l'Aragó, el País Basc, Canàries i Andorra. Alguns d'ells aprofiten la jornada per conèixer diferents centres de la UdL. El que rebrà més visites és la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (137), seguida per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (120) i l'Escola Politècnica Superior (97).

Aquesta jornada s'adreça a les famílies d'estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior que estiguin interessats a cursar estudis universitaris a la UdL. Organitzades pel Vicerectorat d'Estudiants, el SIAU i els propis centres, tenen com a objectiu donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari als pares i mares de futurs alumnes. Durant l'activitat es visiten les diferents instal·lacions del campus i s'informa sobre els diferents estudis que s'imparteixen en cada centre, així com sobre els serveis i les prestacions que ofereix la Universitat de Lleida.

Més continguts

Galeria fotogràfica