Lliurats els Premis de treballs de recerca de secundària de la UdL

Enguany s'han repartit entre catorze alumnes d'una dotzena de centres de secundària de la demarcació de Lleida.

premisrecerca2012UdL
Els guardonats de la novena edició dels premis / FOTO: UdL

La Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la UdL va acollir divendres l'acte de lliurament de la 9a edició dels Premis a treballs de recerca d’estudiantat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior, que enguany s'han repartit entre catorze alumnes d'una dotzena de centres de secundària de la demarcació de Lleida.

El rector de la UdL, Roberto Fernández, la vicerectora d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua, Neus Vila, el director dels Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament a Lleida, Miquel Àngel Cullerés, i la directora de l'ETSEA, M. Rosa Teira; han fet l'entrega dels guardons, que consisteixen en un ajut equivalent a l'import de la matrícula de primer curs per l'alumnat que s'hagi matriculat a la UdL. Els guanyadors, els tutors dels treballs i els centres on pertanyen han rebut, a més, un premi de 200 euros.

En aquesta novena edició, han estat premiats tres estudiants dels instituts Guindàvols i un dels centres següents: Ronda, Samuel Gili i Gaya, Manuel de Montsuar, Torre Vicens, els col·legis Lestonnac l'Ensenyança, Anunciata, Claver, i els instituts d'Almenar, Canigó, d'Almacelles, Terres de Ponent, de Mollerussa, i Ribera del Sió, d'Agramunt. En total, es van presentar als premis un total de 107 treballs van participar 39 centres: 21 de Lleida capital, 14 més de la resta de la demarcació, un de Girona i un altre de Tarragona.