Les universitats catalanes insten a la vacunació contra la COVID-19

'Jo em vacuno per la salut de tothom' és el lema de la campanya que s'engega avui

vacunacio
Vacunacions al rectorat de la UdL. FOTO: UdL
'Jo em vacuno per la salut de tothom' és el lema de la campanya que avui posa en marxa l''Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) per promoure la vacunació contra la COVID-19 entre la comunitat universitària.

La iniciativa consisteix en un vídeo on hi participen els rectors de la UdL, UdG, UAB, UB, UPC, UPF, UOC i la rectora de la URV fent una crida als universitaris i les universitàries -siguin personal o estudiantat- per conscienciar sobre la importància de la vacunació per assolir la immunitat de grup, i que es difondrà sobretot, a través de les xarxes socials.

Aquesta campanya se suma altres accions que les universitats estant duent a terme en aquest sentit, com les vacunacions sense cita que van tenir lloc en diferents campus a inici de curs gràcies a la col·laboració del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.