Les futbolistes de la UdL, campiones d'Espanya per primera vegada

S'imposen a la final a la Universitat de Múrcia per 2-0

medalla futbol 7 femení Espanya
La celebració de l'equip Foto: Esports - UdL

L'equip de futbol 7 femení de la Universitat de Lleida (UdL) s'ha proclamat avui Campió d'Espanya Universitari després de guanyar al conjunt de la Universitat de Múrcia per 2 gols a 0, en la final disputada a Jaén. És el primer cop que la UdL aconsegueix la medalla d'or en aquesta competició. En edicions passades havia guanyat l'argent  (Almeria) i el bronze (València). L'equip que entrena Dani Rodrigo s'ha imposat amb claredat a la final, amb gols de Sònia Teixiné i  Achoura Habbouche.

Els Campionats d'Espanya Universitaris de futbol 7 femení i futbol 11 masculí han aplegat més de 270 esportistes, 160 homes i 112 dones, representant 15 centres d'arreu de l'Estat. En el cas de les noies, el torneig s'ha desenvolupat íntegrament al camp esportiu de la Universitat de Jaén (UJA).