Les empreses porten 136 ofertes de feina a la Fira UdL Treball

Els perfils més buscats continuen sent de l'àmbit tecnològic

UdLtreballetsea2018
A ETSEA hi han passat fins al migdia uns 250 estudiants. FOTO: UdL
Un total de 136 ofertes de llocs de treball per a graduats i estudiants de la Universitat de Lleida és el que duen avui més d'una trentena de les 82 empreses que participen a la V la Fira UdL Treball. Les que ofereixen més feina són el Centre de formació integral Ilerna i l'Autoescola Hoy-Voy, amb 25 i 21 llocs respectivament, seguida d'Òptima Business Consulting (Fruits de Ponent, Unipreus, Brausa, Indulleida, Grup Cafés Batalla), amb 8, i Surf Engineering SL, amb 4.

Els perfils més buscats continuen essent els enginyers, sobretot els informàtics, i les persones que han cursat la doble titulació d'Informàtica i Administració d'Empreses. També s'ofereixen llocs de treball per a fer de professors de diferents disciplines, i perfils més transversals com ara comercials, consultors, administratius etc. En la major part de llocs de treball es valora la coneixença de llengües estrangeres.

A més dels llocs de treball, tant les empreses com les entitats (24) presents a la Fira, també donen la possibilitat de fer pràctiques curriculars i extracurriculars. Així, el Consorci GAL Alt Urgell-Cerdanya, ofereix 75 places de pràctiques remunerades en ADE o econòmiques, agrònoms, enginyeries, comunicació, turisme, educació, humanitats etc, i l'Agència catalana de Turisme, 5 més.

Per primer cop, aquest any la Fira s'ha ampliat al campus d'Agrònoms, on hi són presents una vintena d'empreses i entitats del sector agroalimentari i forestal, que busquen enginyers agrònoms, forestals i graduats en biotecnologia.

Fins a migdia han passat per aquest campus uns 250 estudiants i graduats, mentre que pel campus de Cappont, la xifra supera les 500 persones. Pel que fa als tallers s'hi han inscrit 125 persones i més de 130 han participat en la conferència d'Arancha Ruiz (consultora de marca personal i captació de talent): Quin treball pots trobar? La visió d'una headhunter.

Durant la inauguració de la Fira, la vicerectora d'Estudiants, Neus Vila, ha destacat el creixement de la Fira UdL de Treball que ha augmentat en un 26% en nombre d'empreses i entitats, així com la seua ampliació a les instal·lacions de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària. En llista d'espera han quedat 3 empreses per al campus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària i 2 per a la Fira que té lloc a Cappont.
Carregant el reproductor...