L'atletisme suma dos medalles més a l'estatal per la UdL

Gerard Porras, argent en 110 metres tanques i Elena Llobera, bronze en salt de llargada

Porras_Llobera-medallesUdL2015
Porras i Llobera, amb les medalles Foto: Servei d'Esports-UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha sumat dos medalles més als Campionats Universitaris d'Espanya gràcies a l'atletisme. Gerard Porras, estudiant del Grau en Geografia i Ordenació del territori, s'ha proclamat subcampió en 110 metres tanques a les proves celebrades a Cartagena (Múrcia). Mentre, Elena Llobera, alumna d'INEFC, ha aconseguit el bronze en salt de llargada. Aquests metalls s'afegeixen als aconseguits pels germans Noemí i Joel Catalina en Taekwondo.

Porras ha marcat un crono de 14.88, per darrere de Pedro Garcia Fernández, de la Universitat Pontifícia de Comillas, que ha fet un temps de 14.41. Tercer ha estat Alejandro Navarro, de la Universitat Catòlica de San Antonio, amb una marca de 14.99. En salt de llargada femení, Llobera s'ha hagut de conformar amb el bronze, amb una millor marca de 5,75 metres. La medalla d'or ha estat per Maria del Mar Jover, de la Universitat Catòlica de San Antonio, amb un salt de 6,45 i l'argent, per a Begoña Navarro, de la Universitat de València, que ha arribat als 5,83.

Els altres dos atletes de la UdL que competien als Campionats Universitaris d'Espanya no han pogut aconseguir medalla. Claudia Illa, alumna de Treball Social, ha estat cinquena als 400 metres llisos, amb un temps de 58.12. I Sergi Beltran, d'INEFC, setè en 3.000 metres obstacles, amb un temps de 9:47.27.