L'activitat de la Fundació UdL, en una revista anual

revistaFundacioUdL
Portada de la publicació de la Fundació UdL

La Fundació Universitat de Lleida ha editat la seua primera revista en format digital i paper. La publicació presenta la nova imatge d'aquesta organització sense ànim de lucre que busca aportar valor afegit a tota l'oferta de la Universitat. Dirigida per l'exrector Jaume Porta, l'activitat principal en els darrers temps ha estat facilitar l'organització de congressos a la UdL. També actua com a finestreta única informativa per a les empreses i entitats que vulguin trobar un interlocutor a la Universitat, per portar a terme activitats conjuntes de R+I+D.

D'altra banda, la revista recull la col·laboració el Projecte INN-OUT: innovació des de la Universitat vers les empreses perquè el professorat pugui aconseguir convenis de transferència i inclou una enquesta d'opinió als usuaris de l'organització de congressos, realitzada per l'Oficina de Qualitat de la UdL. La voluntat és publicar aquest resum d'activitat i objectius, com a mínim, un cop a l’any.

Per sol·licitar un exemplar de NEWS.FUNdACIÓ.L, cal enviar un correu electrònic a la següent adreça: fundació@udl.cat.