La Universitat d'estiu busca cartell per al 2019

Els originals es poden presentar fins al proper 19 de febrer

expocartellsestiuUdL2018
Exposició dels cartells presentats a l'anterior edició. FOTO: UdL
El concurs de cartells que impulsa anualment el vicerectorat d’Activitats Culturals i Projecció Universitària per escollir la imatge de la Universitat d’estiu de la Universitat de Lleida (UdL) arriba enguany a la 22a edició.

Fins al proper dia 19 de febrer, les persones interessades a participar-hi poden fer arribar les seues propostes a l’Oficina de la Universitat d’Estiu de la UdL, ubicada al campus de Cappont. Les obres han de ser originals i inèdites, aptes per a la reproducció en quadricromia, i s’han de presentar muntades en cartró ploma. A més del cartell original, caldrà adjuntar el disseny de la portada dels fullets informatius de la Universitat d’estiu, que enguany se celebrarà del 25 de juny al 19 de juliol de 2019.

La proposta escollida serà la imatge de l’edició de 2019 de la Universitat d’estiu, reproduïda a tot el material de difusió, i la persona guanyadora s’endurà un premi de 1.000 euros.

Tots els treballs presentats al concurs formaran part d’una exposició, que tindrà lloc el proper mes de març al campus de Cappont de la UdL.

El certamen del 2018, al qual es van presentar un total de 54 cartells procedents de diversos punts de Catalunya i l'Estat espanyol, va tenir com a guanyador al dissenyador de Linyola, Àngel García Solsona, que van presentar la proposta titulada Luca Pinetti.

Els cartells que han estat la imatge de la Universitat d'estiu des de l’any 2000 es poden veure a http://www.udl.cat/ca/serveis/estiu/Historia/Cartellsguanyadors/