La UdL reedita i amplia el catàleg amb les fotografies de Ramon Borràs

Recitals, marató de contes i un intercanvi de llibres completen el programa de Sant Jordi

llibre borras
Una de les fotografies de Borràs que inclou el catàleg: Entrada de l'església de Sant Pere, vista des de l'entrada dels Almacenes San Pedro
La Universitat de Lleida (UdL) presenta aquesta diada de Sant Jordi una reedició conjunta i ampliada dels catàlegs de les dos exposicions dedicades a l'obra del fotògraf Ramon Borràs Vidal (1914-1970). Ramon Borràs, obra fotogràfica. Lleida, de la Guerra Civil als anys seixanta, d'Edicions i Publicacions de la UdL, aplega imatges dels carrers, els negocis, les festes i els costums de la Lleida de postguerra. Les mostres organitzades el 1994 i el 2013 constaven de 20 i 88 fotografies respectivament, i el nou llibre en conté 258.

En motiu de Sant Jordi, Edicions i Publicacions de la UdL ofereix un 10% de descompte en els més de 700 títols que formen part del seu fons. Només dilluns i en l'horari de la botiga: de 9 del matí a 2 del migdia i de 3 a 6 de la tarda. A més, per compres amb import igual o superior a 20€ regalaran una bossa de cotó.

Per celebrar la diada del llibre, la UdL ha programat també diferents activitats lúdiques. A la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social tindrà lloc una Marató de contes i poemes. També al campus de Cappont, a l'edifici polivalent, l'associació Unim Cultures ha programat un intercanvi de llibres entre les 10 del matí i les 5 de la tarda. Mentre, a la Facultat de Lletres, l'Aula de poesia Jordi Jové realitzarà al claustre de Les Heures el recital antològic i col·lectiu de poesia 55 Versos/Vermuts 55.

La celebració de Sant Jordi a la UdL es tancarà el dimarts 24 amb la representació a la Sala d'actes del Rectorat de Radicalment PEDROLO. Aquesta nit tanquem. Es tracta d'un recital teatralitzat que té com a fil conductor l'epistolari de l'escriptor, organitzat per l'Institut de Llengües de la Universitat de Lleida i que anirà a càrrec de la companyia Cassigalls.