La UdL recull un premi Jaume Vicens Vives i una menció Encarna Sanahuja

Pel projecte Almia i el Mínor en Dret i Gènere, que reben 20.000 euros cadascun

vicens vives
Els premiats i les autoritats / Foto: Empresa i Coneixement

El projecte docent Almia i el Mínor en Gènere i Dret de la Universitat de Lleida (UdL) han rebut aquest dimarts el premi Jaume Vicens Vives i la Menció Encarna Sanahuja Yll respectivament en un acte al Palau de la Generalitat presidit pel conseller d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa.Els guardons estan dotats amb 20.000 euros cadascun.

El Mínor -impartit per Ana Maria Romero, Carolina Villacampa, Núria Camps, Dolors Toldrà, Maria José Puyalto i Josep Moreno- consta de 30 crèdits que es poden completar en un o més cursos acadèmics entre l'oferta específica d'assignatures optatives

El projecte ALMIA: “Model de formació en comunicació científica en el Grau en Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat. Construint ponts entre la ciència i la societat” el lidera un equip multidisciplinar de l’Escola Politècnica Superior i la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social, amb Luisa F. Cabeza i Isabel del Arco al capdavant.