La UdL obre els claustres del Rectorat al teatre

L'Agropecuària representa 'La rambla de les floristes' al de La Pensativa

L'Agropecuària representa 'La rambla de les floristes' a la UdL
Una representació d'aquest estiu / Foto: L'Agropecuària
La Universitat de Lleida (UdL) ha decidit obrir els claustres de l'edifici del Rectorat al teatre, oferint un nou espai escènic a la ciutadania. La companyia L'Agropecuària Produccions Extensives representarà de forma gratuïta aquest divendres, 4 d'octubre, La rambla de les floristes, de Josep Maria de Segarra. Serà al claustre de La Pensativa, a partir de les 20.30h. "És la primera de les que esperem que siguin moltes més obres", ha destacat el vicerector de Cultura i Extensió Universitària, Joan Busqueta.

Sota la direcció d'Emili Baldellou, aquest grup especialitzat en aproximar clàssics del teatre al públic en general compta amb quatre actors procedents del teatre universitari: Amanda Pujol, Sheila Bitrià, Xavi Porras i Mario Aguilar. En aquesta ocasió, porten a la UdL una obra en vers estrenada el març del 1935, mesos després que Lluís Companys proclamés l'Estat Català. La Rambla de les Floristes ens situa poc abans de la revolució de la Gloriosa del 1868, quan es posa fi a tres dècades del regnat d'Isabel II.