La UdL intensifica els contactes amb universitats asiàtiques

Estudia la possibilitat de facilitar pràctiques per a l'alumnat de Ciències de l'Educació a Hong Kong

UdL-universitatsasiatiques
Els representants de les universitats catalanes a la trobada de l'APAIE / Foto: Oficina de Relacions Internacionals UdL

L'alumnat del Grau bilingüe en Educació Primària de la Universitat de Lleida (UdL) podria realitzar aviat pràctiques en centres asiàtics com el Hong Kong Institute of Education xinès. És un dels resultats de la participació de la UdL a la fira de l'Asian-Pacific Association for International Education (APAIE) celebrada a Seül, amb una delegació formada per representants d'altres universitats de Catalunya i la Generalitat.

La vicerectora de Relacions Internacionals de la UdL, Àstrid Ballesta, ha ampliat els termes de cooperació amb el Hong Kong Institute of Education (Xina) i les coreanes KNU Kangwon National University i la Hanyang University, amb les quals la UdL ja té signat conveni. També ha establert contactes amb una quinzena més de centres d'ensenyament superior de Xina, Corea i Taiwan.

La Universitat de Lleida també ha aprofitat la visita a Seül per a promocionar els màsters amb docència en anglès: Màster universitari Erasmus Mundus European Forestry, Màster universitari Erasmus Mundus en Gestió Forestal i de Recursos Naturals al Mediterrani (MEDfOR), Màster universitari en Investigació Biomèdica i Màster universitari en Enginyeria Informàtica.

A més de la UdL,  la delegació catalana ha comptat amb representants de la Generalitat, l'ACUP, la UB, la UAB, la UPC, la URV, la UdG, la UPF i la UVIC.