La UdL i una universitat mexicana estudien impartir un postgrau conjunt en Dret

posgraudretUdL-Mexic
Ballesta i Villar signant el conveni / Foto: UdL

La Universitat de Lleida i la Universitat Autònoma de San Luis de Potosí de Mèxic preveuen impartir un doble postgrau en ciències jurídiques, els detalls del qual encara estan per concretar. Aquesta és una de les accions que que inclou el conveni de col·laboració que avui han signat les dos institucions, representades per la vicerectora de Relacions Internacionals i Cooperació de la UdL, Astrid Ballesta i el rector de la universitat mexicana, Manuel Fermín Villar.

A més del doble postgrau, la Facultat de Dret i Economia, encetarà intercanvis d'estudiantat de grau i postgrau amb la universitat centreamericana, de la mateixa manera que estudiantat mexicà podrà cursar assignatures en la segona edició del Màster en Ciències Jurídiques que imparteix la Universitat de Lleida.

El conveni també contempla la col·laboració en recerca, estades de professorat i celebració de simposis, cursos o seminaris presencials, semipresencials i a distància.