La UdL i GLOBALleida llencen un títol propi en emprenedoria i empresa

Per a les persones que acreditin un mínim de 10 hores en aquest àmbit del catàleg EmForma

TitolemprenedoriaempresaUdLGlobaLleida
D'esquerra a dreta: Oró, Peris, Roberto Fernández, Mir, Roca i Florensa FOTO: UdL
Amb l'objectiu de posar en valor la formació que s’ofereix en el catàleg EmForma a través de la Xarxa CEI, ajuntaments i consells comarcals, GLOBALleida ha signat un conveni amb el Centre de Formació Contínua (CFC) de la Universitat de Lleida (UdL) que permetrà obtenir un títol universitari.

Els participants que acreditin un mínim de 10 hores de formació en l’àmbit d’emprenedoria i creixement empresarial incloses en la programació semestral del catàleg EmForma rebran el títol propi de la Universitat de Lleida d'Especialització en Emprenedoria i Empresa.

El catàleg EmForma, dissenyat per GLOBALleida, ofereix aquest segon semestre més de 80 accions formatives, adreçades a emprenedors, empresaris o persones que volen millorar la seva formació en diferents àmbits com ara donar forma a una idea, com despertar l’esperit emprenedor, com s'elabora un pla d'empresa, com es consolida el creixement empresarial etc.  També es treballa l’àrea de finançament, la d'innovació, internacionalització, eines 2.0, entre d'altres.

El rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández i el president executiu de GLOBALleida, Ramón Roca, acompanyats pel conseller delegat de GLOBALleida, Oriol Oró, el regidor de l’Ajuntament de Lleida, Rafael Peris; l'alcalde de Les Borges Blanques i diputat provincial, Enric Mir; i el director del CFC, Carles Florensa, han participat en la presentació d'aquest nou títol.

TEXT: GLOBALleida

Carregant el reproductor...