La UdL, en 'serveis mínims' durant la Setmana Santa

Romanen obertes la Biblioteca del Rectorat i diverses sales d'estudi

La Universitat de Lleida (UdL) tanca les seues portes al públic durant la Setmana Santa i es manté en serveis mínims per estalviar uns 30.000 euros, una quantitat similar a l'assolida durant el mateix període del 2016. La majoria d'edificis suspenen la seua activitat quotidiana entre els dies 10 i 17 d'abril, ambdós inclosos. A banda de mantenir-se el servei de seguretat les 24 hores en tots els campus, també romanen oberts la Biblioteca de la Facultat de Lletres, a l'edifici del Rectorat, el servei de Registre i diferents sales d'estudi.

La biblioteca funciona en l'horari habitual de 9.00h a 21.00h els dies 10, 11, 12, 15 i 16 d'abril. Mentre que el dijous 13 només ho fa de 9.00h a 15.00h. Divendres 14 i dilluns 17 estarà tancada. Amb els mateixos horaris mantindrà portes obertes la sala d'estudis de Lletres. L'alumnat pot accedir a les sales d'estudi i usuaris de l'edifici polivalent, al campus de Cappont, tots els dies de 9.00h a 21.00h. Amb el mateix horari, però només del 10 al 13 d'abril, també estarà oberta la sala d'estudis de Ciències de la Salut, a la Facultat de Medicina.

Pel que fa al Registre de la UdL, funcionarà a l'entrada del pàrquing del Rectorat del 10 al 13 de març, ambdós inclosos, de 9.00h a 14.00h. També segueix en funcionament el bar de l'ETSEA, del 10 al 13 de març, de 8.00h a 15.00h.

La Universitat de Lleida va començar amb els tancaments institucionals durant els períodes d'inactivitat docent a l'estiu del 2011, coincidint amb les retallades pressupostàries.