La UdL, campiona de Catalunya en dobles femenins de bàdminton

La delegació lleidatana suma dos plates i dos bronzes més en la mateixa competició

medalles badmington
Foto de grup dels medallistes Foto: Esports UdL
Les jugadores de la Universitat de Lleida (UdL) Carlota Romeu i Mònica Malo s'han proclamat campiones universitàries de bàdminton en dobles femenins, en el torneig disputat al pavelló de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).  En aquesta mateixa competició, la UdL ha aconseguit quatre medalles més: dos de plata i dos de bronze.

En dobles masculins, Adrià Real i Joan Calderon s'han proclamat sots-campions, només superats per la parella de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) formada per Óscar Muñoz i Román Vidal. El bronze ha estat per a Sarath Radhakrishnan i Anurag Surapaneni, també de la UPC.

En dobles mixtes, Carlota Romeu i Adrià Real han guanyat la medalla de plata, mentre els seus companys de la UdL Mònica Malo i Antoni Sales s'han hagut de conformar amb la de bronze. L'or ha estat per a Elena Barberà i Sachin Nataraj, de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Sales, a més, també ha estat tercer en individual masculí. Una categoria en la qual l'or se l'ha endut Marcos Bellver (UPC) i la plata, Sachin Nataraj (UOC).

Mentre, en el Campionat Universitari de Catalunya de tennis taula, organitzat aquest diumenge per la Unitat d'Esports de la UdL i el club de les Borges Blanques a la capital de les Garrigues, totes les medalles han estat per a jugadors de fora. En individual masculí l'or ha estat per a Manel Redondo (UdG); la plata, per a Daniel Castro (UB) i el bronze, per a Carlos Cuccinelo (UPC). En dobles, el títol se l'han endut Edgar Mataró i Daniel Castro (UB). Completen el podi Manel Redondo i Oriol Puigmal (UdG), i Carlos Cuccinielo i Isaac Muñoz (UPC).