La UGT guanya les eleccions sindicals del PAS laboral

eleccions2014UdL
Les votacions van tenir lloc a l'Aulari de Cappont / Foto: UdL

El sindicat UGT ha estat el més votat en les eleccions del personal d'administració i serveis (PAS) laboral de la Universitat de Lleida que es van celebrar ahir. Estaven convocats 284 treballadores i treballadors per escollir un total de 13 representants.

La participació ha estat del 57,4%, un punt més baixa que en els comicis anteriors, els de l'any 2010, on la participació va ser del 58,4%.

La UGT va obtenir 82 vots, per 53 de CCOO, i 24 se'ls va endur el SAC, la qual cosa dóna 7 delegats a UGT, 4 a CCOO i 2 delegats al SAC al comitè d'empresa.

Els representants d'UGT seran: Rosa Maria Esforzado, Àlex Juárez, Teresa Giró, Josep M. Boladeras, Albert Carabasa, Núria Bernaduca, Carles Puig-gros. Els de CCOO: David Manjón, Montse Toldrà, Josep Mòdol i Fini Vázquez; mentre que Carme Gallart i Xavier Noguero, hi seran pel SAC.