Jornada de presentació de projectes de l'INDEST

Hi participa personal investigador de grups de recerca de la UdL

La jornada té lloc al Rectorat. FOTO: UdL

Sota el títol Societat i recerca universitària avui se celebra una jornada on personal investigador de diferents grups de recerca de la Universitat de Lleida (UdL) presenta els projectes finançats per l’Institut de Desenvolupament Social i Territorial (INDEST) en les convocatòries 2016 i 2017.

L'INDEST va finançar 8 projectes amb 35.800 euros al 2016, mentre que al 2017 van ser 6 per un muntant de 28.000 euros en total. Els projectes, que han anat estat desenvolupats per grups de recerca de les Facultats de Lletres, Dret, Economia i Turisme, Educació, Psicologia i Treball Social, i l'INEFC-Lleida, tenen a veure entre altres amb l'envelliment actiu, la diversitat cultural i lingüística, els acords de lliure comerç de la Unió Europea, la resolució de conflictes, la pobresa i les cooperatives agràries. Val a dir, que els projectes sobre aquesta darrera temàtica s'han dut a terme en col·laboració amb la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya.

Segons el director de l'INDEST, Fidel Molina, la jornada té com a objectiu "retre comptes a la societat".