Esports, música i activitats lúdiques en la 18a Festa Major de l'Estudiantat

El programa inclou la 1a Cursa Internacional, en benefici del Banc d'Aliments

FestaMajorUdL2013
El campus de Cappont centralitza els actes del programa / Foto: EPS-UdL

El campus de Cappont acollirà aquest dijous, 24 d'abril, la divuitena edició de la Festa Major de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida (UdL). Des de les 11 del matí i fins ben entrada la matinada se succeiran els actes lúdics, esportius i musicals. El programa inclou la primera Cursa Internacional de la UdL, de caràcter solidari, que compta amb 450 inscrits entre alumnat, professorat i PAS. Tots ells aportaran productes de primera necessitat destinats al Banc d'Aliments.

El recorregut de 5 quilòmetres per la vora del riu Segre començarà a les 12.00h davant de l'Edifici Polivalent. La iniciativa de l'Oficina de Relacions Internacionals de la UdL compta amb la col·laboració del Consell de l'Estudiantat, el Servei d'Esports, l'Institut de Llengües, l'Oficina de Cooperació, i el Servei d'Informació i Atenció Universitària.

Futbol sala, voleibol, una gimcana intercampus i massatges relaxants són només algunes de les propostes de la Festa Major, organitzada pel Consell de l'Estudiantat de la UdL amb l'ajut de les promocions de Medicina, Biomedicina, Nutrició, Fisioteràpia, Infermeria, Agrònoms, Dret i Educació Primària. També s'han programat un ral·li fotogràfic, un concurs de menjar flams, un twister gegant i diferents sortejos.

La cultura popular serà present amb les actuacions dels Bastoners de la UdL i les colles castelleres de les universitats de Lleida (Marracos), Barcelona (Arreplegats), Girona (Xoriguers) i Rovira i Virgili (Pataquers). A les 20.00h arrencaran els concerts amb els trempolins Res a dir, la banda d'ska The Targarians, el grup de batucada arbequí Pim Pam Dale Maraca, els Tremendos i els DJs Marc Sorolla & Dudins.

Programa de la 18a Festa Major de l'Estudiantat