Esforç comú de la UdL i GlobaLleida per fomentar l'emprenedoria

emprenedoriaGlobaLleida-UdL
D'esquerra a dreta: Saladrigues, Roberto Fernández i Oró Foto: UdL

La Càtedra Santander d'Emprenedoria Universitària de la UdL col·laborarà amb GlobaLleida en l'organització conjunta de jornades, conferències, congressos, concursos i premis, en virtut d'un conveni que han signat avui el rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández, i el conseller delegat de GlobaLleida, Oriol Oró. L'acord, amb una vigència de dos anys, també inclou la cooperació en l'àmbit de l'assessorament a emprenedors i la creació d'empreses.

"La UdL vol esdevenir una universitat emprenedora al servei de la societat, tot implicant-se en el desenvolupament econòmic del seu entorn territorial", ha destacat el rector. De la seua banda, Oró ha subratllat que l'objectiu de l'acord és "actuar com a pool d'excel·lència empresarial, punt de trobada per promoure la innovació i la creació de llocs de treball de qualitat".

La Càtedra d'Emprenedoria de la UdL i GlobaLleida ja treballen de forma conjunta en convocatòries com ara el Concurs IdeaUdL, al qual el consorci econòmic s'ha afegit aquest any. El director de la Càtedra, Ramon Saladrigues, ha explicat que treballaran per posar en marxa més iniciatives semblants. Així mateix, hi ha la possibilitat de realitzar estudis de recerca en l'àmbit de l'emprenedoria.