Empreses de Lleida contracten estudiants per formar-los en recursos humans

Seran 6 alumnes d'un nou màster propi dual de la UdL

masterdualRRHH-UdL
El màster combinarà la formació a la universitat i a l'empresa. FOTO: UdL

El nou Màster en direcció de recursos humans i desenvolupament de competències, organitzat pel grup de recerca Competecs de la Universitat de Lleida (UdL), compta amb la col·laboració de sis empreses ubicades a Lleida per dur a terme la formació dual dels inscrits seleccionats per a la contractació.

La formació dual assegura que l’alumnat escollit per Activa, Adapta Gestión, BonÀrea, Randstad, Trota o Vall Companys -un estudiant per empresa-, segons l’adequació del seu perfil per a cadascuna de les empreses, gaudirà d’un contracte laboral mentre duri el seu període formatiu. D’aquesta manera, “es facilita el contacte directe amb les organitzacions per tal que el futur professional pugui desenvolupar de manera més eficaç les seues competències quant a gestió estratègica dels recursos humans”, afirma la directora del curs, Sofia Isus.

El Màster, que se centra principalment en la construcció d’organitzacions saludables i en el disseny de sistemes de gestió per competències, permet l’alumnat triar entre dos especialitzacions segons les seues necessitats i preferències:  la pròpia de Direcció de recursos humans, i la de Prevenció de riscos, amb la qual s’accedeix al títol de tècnic superior de Prevenció de riscos en Ergonomia i Psicologia aplicada.

A més a més, cal destacar que, si bé la primera opció permet cursar els estudis en la modalitat de formació dual, la segona habilita per desenvolupar les funcions corresponents de tècnic superior de Prevenció de riscos segons estableix el Reial Decret 39/1997.

Aquest és el tercer màster dual, és a dir, que combina formació i pràctiques en empreses, que ofereix la UdL aquest curs acadèmic a més del Màster en Enginyeria Informàtica (oficial) i el Màster en direcció d'operacions i distribució (propi).

TEXT: Sui Generis Comunicació Creativa/Oficina de Premsa UdL.