Emprenedoria i convivència en una xerrada a la Facultat d'Educació

Mohamed el-Amrani explica el seu projecte per ajudar els joves immigrants

el amrami
L'alumnat del màster en Psicopedagogia, amb el ponent Foto: FEPTS-UdL
L'alumnat del màster en Psicopedagogia  de la UdL ha pogut conèixer de primer mà l'experiència del fundador de l'associació Xarxa de Convivència, el jove emprenedor Mohamed el-Amrani, gràcies a una xerrada que ha tingut lloc aquesta tarda a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS). El-Amrani, de tan sols 24 anys, va rebre al 2014 el premi Emprenedor Social i el premi Fundació Prícep de Girona Social per aquesta iniciativa.

Amb la conferència titulada Joventut amb ànima comunitària, aquest jove ha explicat que el seu projecte va sorgir tant de la necessitat d'ajudar els joves immigrants a trobar la seua pròpia identitat com de buscar solucions, a través de la mediació de conflictes, perquè la societat normalitzi la convivència entre diferents cultures i religions.

En el marc de l'assignatura d'educació intercultural, impartida per la professora Núria Llevot, Mohamed el-Amrani ha exposat els àmbits d'actuació sobre els quals treballa la Xarxa de Convivència: esports, joventut, cultura, mediació i psicologia. Entre els seus projectes de futur hi ha la rehabilitació d'escoles al Marroc.