El Consell Social ratifica els comptes de l'any vinent

Celebra per primer cop el seu ple al campus d'Igualada

ConsellSocial Igualada
Un moment de la reunió a la capital de l'Anoia Foto: Lidera Comunicació

El Consell Social de la Universitat de Lleida (UdL) ha ratificat el pressupost de la institució per al 2019 en un ple celebrat per primer cop aquest dijous al campus universitari d'Igualada. La trobada tenia per objectiu ratificar els acords del Consell de Govern, entre els que destaquen els comptes anuals.

La reunió ha tingut lloc de manera excepcional a la capital de l'Anoia, amb la voluntat de que els membres del Consell Social de la UdL puguin conèixer el campus i estrènyer el vincle. El president, l'empresari Delfí Robinat, ha ofert a l'alcalde d'Igualada la possibilitat que nomenin algun representant de la ciutat o la comarca perquè sigui convidat permanent al ple del Consell Social de la UdL.

Aquest òrgan vehicula la participació de la societat a la universitat i reforça els vincles entre aquesta, la societat civil i el teixit productiu. Actualment està format per un total de 19 membres que representen diferents sectors de la societat catalana, com ara el Parlament de Catalunya, que compta amb dos representants; les organitzacions sindicals i empresarials, els ens locals i l'antic alumnat, així com representants del Consell de Govern de la Universitat, els convidats permanents i la Secretària del Consell.

Text: Lidera Comunicació / Premsa UdL