El Consell Social lliura els seus premis anuals

A l'equip UCI de l'Arnau, Indulleida, INTECH3D-Invelon, la Diputació, la FDET i alumnat de la UdL

premis consell social
Les guardonades i guardonats amb representants del Consell Social. FOTO: UdL
El Consell Social de la Universitat de Lleida (UdL) va lliurar divendres els seus premis anuals en un acte que celebrat a la Sala d'actes del rectorat presidit pel rector, Jaume Puy, i el president del Consell Social, Delfí Robinat, que van estar acompanyats dels membres del Consell Social, Rosa Eritja (Foment de Treball) i Xavier Ramon (Consell l'Estudiantat de la UdL).

Enguany els guardons han reconegut el lideratge social de l'equip UCI (Unitat de Cures Intensives) de l'Hospital universitari Arnau de Vilanova per la gestió de la COVID-19; el compromís empresarial i l'institucional amb la UdL d'Indulleida, Intech3D-Invelon i la Diputació de Lleida, respectivament; les bones pràctiques de responsabilitat corporativa dels treballs de final de grau (TFG) i de màster (TFM) en Aprenentatge i Servei (ApS) de la Facultat de Dret, Economia i Turisme; així com l'alumnat de màster: Oriol Alàs Cercós, Míriam Cerón Codorniu, Laura Calvo Michans, Guillem Galofré Papiol, Júlia Calsina València, Cristian Manuel Merola Teixidó, Maria Beltrán Perelló i Mireia Gou Greoles pels seus TFG.

El premi al lideratge social, una nova categoria en l'edició d'enguany dels premis, va ser recollit pel cap de servei de l'UCI de l'Arnau, Jesús Caballero, en representació dels 160 professionals que formen la Unitat de Cures Intensives i que inclouen el personal de neteja, auxiliars clínics, infermeres i infermers i metges i metgesses d'aquest servei hospitalari.

El Consell Social els ha reconegut el seu compromís social, així com "la seua resiliència i esforç al posar en risc les seues vides per cuidar de les nostres en la primera línia de batalla contra la Covid-19". Els dos darrers anys, les UCI de l'Arnau i del Santa Maria han atès més de 2.000 pacients, 800 dels quals amb Covid.

L'acte, conduït per la periodista, Rosa Matas, va comptar amb l'actuació musical del Quartet Ilerda.