Dos biblioteques de la UdL mantenen l'activitat fins a l'agost

Les de Lletres, a Lleida, i Pla de la Massa, a Igualada, en horari de matí

biblio1
Les instal·lacions del Rectorat, avui amb pocs usuaris / Foto: Biblioteca Lletres UdL

La Universitat de Lleida (UdL) manté obertes  les biblioteques de la Facultat de Lletres, al Rectorat, i del Pla de la Massa, a Igualada, fins que la gerència estableixi els serveis mínims de l'agost. A partir d'aquest dimecres, 15 de juliol, són les úniques instal·lacions disponibles per al públic, en horari de matí, de 9.00h a 15.00h, de dilluns a divendres.

El tancament temporal de les biblioteques Jaume Porta, al campus de Cappont, la de Ciències de la Salut i la del campus d'Agrònoms –després d'un mes de funcionament rere el tancament per la COVID-19- respon a "la davallada de l'afluència d'usuaris arran de la situació sanitària i de la finalització dels exàmens”, explica la cap de la unitat de Biblioteca i Documentació de la UdL, Montse Larios.

Per accedir a les biblioteques de la UdL cal utilitzar la mascareta, fer ús del gel hidroalcohòlic, mantenir  la distància física de dos metres i respectar tota la senyalització, com ara la dels llocs de lectura habilitats.

Per consultar un document del fons bibliogràfic, cal adreçar-se al taulell.  No estan disponibles el préstec de portàtils, tauletes i altres dispositius, els espais de treball individual i en grup, ni el préstec entre universitats catalanes (PUC ).

"Els espais i els equipaments es desinfecten periòdicament i els llibres passen el període de quarantena", destaca Larios. Pel que fa al termini de devolució dels documents, Biblioteca i Documentació l’ha ampliat fins al 15 de setembre per tal d'evitar desplaçament innecessaris.

MÉS INFORMACIÓ:

Biblioguia